Wie, wat, waar, wanneer en waarom?

Wie is welkom? Meisjes en jongens van 6 tot 18 jaar

Wat doen we? Zondagnamiddag een leuke namiddag beleven met leeftijdsgenoten. Soms gaan we op weekend, met de eigen tak of met de hele scoutsgroep. In de zomer gaan we op kamp.

Waar? Aan onze lokalen in de Biezeweide, nr 33, te Halle. Je kan er niet naast kijken: een mooie speelwei met achterin onze lokalen.

Wanneer? Voor kapoenen (jongens en meisjes) op zondag van 14u tot 17u
Voor kabouters, welpen, jonggidsen, jongverkenners, gidsen, verkenners en jin (jongens en meisjes) ook op zondag van 14u tot 18u.
Meer info over de takken vind je onder 'Takken'. Onder de rubriek 'Maandschors' vind je specifieke informatie over de vergaderingen, want soms kunnen de uren al eens veranderen. Elke maand verschijnt er een nieuwe maandschors.

Waarom? Omdat wij alle kinderen van Sint-Rochus en omstreken een leuke hobby willen geven!