Kapoenen

Jongens en meisjes van 6 tot 8 jaar - Iedere zondag van 14h en 17h
kapoenen

Het leven van een kapoen is er één vol spel, verbeelding, creativiteit en expressie. Spelenderwijs ontdekken we samen met hen een wereld van fantasie, waar dieren en planten kunnen praten, waar ridders en prinsessen wonen. In deze knotsgekke wereld beleven we allerlei leuke avonturen. Je moet het echt zien en meemaken om te geloven.

We komen samen om deze verborgen plekken op te zoeken. Kom dus zeker eens af en breng gerust je vrienden mee!

BELANGRIJK: Als uw kapoen aan het begin van het scoutsjaar (september-oktober) nog geen 6 jaar is moet hij/zij 6 jaar worden voor 31 december van het lopende scoutsjaar. Als dit niet zo is zal uw spruit nog een jaartje moeten wachten om te komen meespelen. Indien uw kapoen nog geen 6 jaar is maar wel al in het eerste leerjaar zit, mag hij/zij wel al naar de scouts komen.

Openings- en sluitingslied

Een, twee, drie, vier,
Kapoenen maken veel plezier.
kapoenenland is hier.
Want zonder glimlach bij de hand,
gaat niemand naar kapoenenland
kapoenenland is hier.