Wie zijn we?

Wij zijn de enige echte jeugdbeweging op Sint-Rochus die al vele jaren voor spel en avontuur zorgt. Op zondagnamiddag staat onze enthousiaste leidingsploeg klaar om jongens en meisjes tussen 6 en 18 jaar een onvergetelijke namiddag te bezorgen. De vergaderingen zijn een mix van fantasieën, verhalen, dagtochten, scoutstechnieken, bosspelen, stadsspelen en ga zo maar door. We proberen onze jongeren niet alleen te entertainen maar ook iets bij te brengen over zichzelf, hun medemens en de maatschappij. Naast een heleboel vriendschappen levert dit ons ook een mooi ideaal op: jonge mensen opvoeden tot levenslustige, zelfstandige en ondernemende individuen.

Iedereen is welkom want bij Scouts en Gidsen Sint-Rochus zijn we allemaal een beetje familie!
Voor meer informatie kan u terecht op de pagina ‘Praktisch’.